mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg den 30 december 2009

Av Izabella - 30 december 2009 23:35

Har suttit och läst ett bra tag nu, fick hela twilight-serien på engelska av min A, och det är så härligt att läsa berättelsen som den skrevs även om den svenska versionen verkar vara bra översatt, har inte märkt något speciellt som fallit bort hittlis. Fast sedan var det ju ett bra tag sedan jag läste den svenska. Stephanie Meyers böcker är verkligen mina favoriter vad gäller serier, har inte följt en sån bra sedan serien om Klara (häst böcker av Pia Hagmar som jag var helt besatt av när jag var yngre och hästtokig).


Längtar till nästa film. Tänk om man såg ut som bella?

 

  

Av Izabella - 30 december 2009 17:40

Idag var egentligen planen att jag skulle gå upp, göra mig iordning, ringa Anette och vi skulle ge oss ut på en sista-minuten-soff-koll. Men jag vaknar upp med världens halsont, känner mig svag, som om jag ska falla ihop ungefär. Hör av mig och avbokar dagens bestyr, som även inkluderade en lunch med emma och försöker få i mig något att äta. Klarade av lite havregrysgröt med bär innan jag börjar må svinigt illa och måste ligga i sängen ett par timmar innan jag kan gå upp igen.


Detta har alltså varit en toppendag. Nu mår jag i alla fall betydligt bättre och älskligen lagar köttfärsås...


Imorgon, Nyårsafton. Jag hoppas innerligt att jag ska må toppen då. Vi firar själva här hos oss med tacos, film och champange på isen. Ska bli mysigt med bara vi två, nu är jag glad att jag inte gjort upp andra planer.


Vill ni höra en till som klagar, läs Linnéas blogg. Hon har det dessutom ännu värre. Hallå, det är synd om oss! ;P 


  



Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards