mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg under mars 2007

Av Izabella - 30 mars 2007 00:00

Parets inflyttningsfestTack Minna & Niklas för en minnesvärd kväll! Först föll jag av en häst på dagen och fick en liten hjärnskakning vilket kanske var mindre roligt och gjorde att vi både kom senare till festen och att jag hade ont i huvudet och mådde illa där. Men det var skitkul i alla fall jag lovar ;)Stjärna till emma som hämtade oss med bilen då vi missat den jäkla bussen! Kul var det i alla fall att stå och vänta på busshållplatsen då ungefär varannan bil som körde förbi innehöll killar som tutade, öppnade fönstren och visslade/ropade, körde jättesakta och glodde etc. ;P Först när vi kom dit så fanns ett papper uppsatt på toadörren med bilder och namn på alla som var där så att man skulle veta vem som var vem. Dock var det en lite mindre fin bild på mig där jag grimaserade som en gris x) (morr morr) men å andra sidan så gjorde den att jag fick vara med i en tävlig om ”Vem har sötast mun?”, eftersom alla skrev mig. det var en massa frågor man fick fylla i nämligen. Man skulle skriva ett namn på varje fråga. Förutom ovanstående fanns ”Vem tycker minst om råttor”, ”Vem är snabbast med handen”, ”Vem får flest nummer ikväll”, ”Vem är bäst i sängen”(o.O) etc. Till varje fråga fanns det sedan en tävlig. Jag fick vara med i tre stycken. Det var jättefiffiga! :D Tävlingen om ”Vem är bäst i sängen” var till allas besvikelse, kanske då främst för lisa och emma, som hade laddat upp hela kvällen för att….bädda sängar xD det var kul att se deras miner. Kul var ju också att jag och gabbi kom etta i tävlingarna och jag vann då två fina halsband. Sedan så var det ju god mat och godis, och det var väldigt trevligt umgänge, kul att träffa nytt trevligt folk! Synd att inte du var med lion.

*.*

Av Izabella - 29 mars 2007 21:31

Me in the traktor :]

Av Izabella - 29 mars 2007 21:01

Heej nu har jag också skaffat blogg!! här kommer jag fortsättningsvis att representera pusselbitar av mitt liv ;) enjoj!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<<
Mars 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Skapa flashcards