mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg under juni 2011

Av Izabella - 19 juni 2011 18:00

Istället för att göra olika önskelistor till mina familjer och vänner, gör jag en här. Om det är något speciellt ni ska ge kan ni ju säga det till varandra :)

Eftersom det jag behöver  bli bättre på är att ta hand om mig själv vill jag ha mest sådant som man kan göra det med.


Kamera


Vill mest av allt ha en kamera. Liten, lätt att ta med men framförallt BRA!

Rosa är ett stort plus ;)

Har tittat på dessa, klicka på länkarna:


Nikon


Canon


Presentkort på kläder! eller SKOR. 


Behandlingar på tex Lyxx eller något spa.


 

Smink!!! Jag vill förnya större delen av sminklådan. Passar i det mesta, svart i all ära - älskar eyeliner och mycket mascara men på sommaren tycker jag också om att ha färg på ögonskuggor och läppar. Sådant som passar blå ögon.


Smycken, you know what I like. På sommaren är jag alltid inne på många och stora guldsmycken. Mums. Ni vet bohemian chic.

Önskar mig speciellt fjäderärhängen :P

Men trots bohemen i mig, giller jag gamla hederliga SNÖ och oxxo, Tiamo mm.


 

Av Izabella - 19 juni 2011 17:35


just nu har jag litelite energi som jag skriver ett litet hej med.

Vi har varit på Mallis vilket var underbart vackert och jag kunde uppskatta trots omständigheterna. Faktiskt så fint att jag funderar på att utvandra ;)

Hello, de flesta som känner mig vet att jag varit typ sydeurope i mitt förra liv och inte ritkigt hör hemma på dessa kalla breddgrader.


Hursomhelst, tänkte bara säga det och snart ska jag pupblicera en önskelista jag skrivit för ett tag sedan för snart fyller den här brullan (vraket) år, och detta påtvingas av familjerna att göra varje år.


   

Kram.



 

Av Izabella - 2 juni 2011 15:44


Nu är jag äntligen lite mer nöjd med min design efter att ha lekt lite :)

Får se hur länge jag behåller den dock, brukar vara bra på att ändra mig och så tycker jag det är så kul att pyssla med. Ändrade också min lilla "slogan" till något som jag inte vill ändra i första taget, nöjd!


Igår var en av mina sämsta dagar jag har upplevt. Vill inte gå in på så mycket här, men det är inte bra. Bli inte oroliga nu, det är inte slut mellan mig och Anton eller något sådant, men jag mår inte bra och ibland har jag riktigt hemska dagar när jag undrar hur mycket man skadar sig om man hoppar ner från ballkongen ungefär.

Älskar mina vänner och min familj, ni betyder allt. Jag är evigt tacksam för att ni finns   

 

Jag brukar använda bloggen för att se det positiva i livet, och glädjas åt de små sakerna även när det verkligen är svårt att se dem. Därför är det sällan jag låter det skina igenom för mycket vad som egentligen pågår men jag vill att ni ska veta att det inte är bra i alla fall, det är därför jag då och då har uppehåll här. Ibland kan jag verkligen inte se de bra sakerna och då får såna dagar finnas också, när jag verkligen låter mig själv känna.

 

 

Av Izabella - 1 juni 2011 08:19


Hejsan!

Sista dagen innan långhelg var det här. Jag och Anton försov oss idag, gissningsvis berodde det på en klocka som aldrig ringde för inte kan båda ha sovit igenom alarmet? Kanske var det åskan som orsakade strömavbrott...


Min mage protersterar vilt så vi får se om det håller i sig, annars vill jag träffa Emma efter jobbet. Detta har tyvärr en tendens att bli värre under dagen, så vi får se som sagt. Vad hittar ni på idag?


Förresten, det är första Juni idag, hur är det möjligt att det redan är sommar?

 



Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Skapa flashcards