mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg under oktober 2011

Av Izabella - 29 oktober 2011 17:29

Jag har skrivit mina regler
Ingen fick ändra på dom
Jag tog första bästa vägen ut
När någon bad mig tänka om
Det kanske kommer kännas
Det rår jag inte för
Jag skulle inte ens vara hälften
utan det jag gör

Du har ditt eget facit
för rätt och för fel
Du kanske bär på en massa saker
Jag förstår en liten del
Hade du någon innan
Vill du ha någon sen
Ja, jag vill säga att jag älskar dig
men det är för tidigt än




 


Denna texten väcker minnen, minnen från förr. Undrar hur livet hade blivit utan dig?

 

Av Izabella - 28 oktober 2011 19:46

Nu är jag klar med en ny design   



 

 

Av Izabella - 28 oktober 2011 11:41


Paljetter hit och dit. De syns på de flesta shoppar nu när frosten börjar glittra på marken.

Jag har dels letat länge efter en paljettklänning, men sen har jag nu på senare tid börjat titta på kjolar och shorts, tänk vad fint att ha en glittrig nederdel som du kan bryta av med nästan vilken tröja/topp som helst och se superfin ut! Dessa är de snyggaste hittils som jag sett:


Fullkomligt älskar H&Ms kjol:


Otroligt billigt också, 179:-


 ALIYAH SHORTS, RAVEN, large

Shorts från Vila, 199:-


Shorts från Selected femme, 329:-



KjolKjolKjol från Love label 399:-


Fynda på!


 


Av Izabella - 27 oktober 2011 21:32

psssst...bloggen är under konstruktion, jag testar med ny header, men ska nog inte ha denna :)


 

Av Izabella - 27 oktober 2011 19:05


Man ser så tydligt att det är Versace och inget annat märke som designat en H&Mkollektion, deras färger och udda mönster går inte att ta miste på. Dessa klänningar tyckte jag mest om:


Mönstret nedan är min favorit av de mönstrade plaggen, stor utomlandskänsla!



Men nu till det bästa av det bästa, väskorna:

Dessa två är ju bara to-die-for! Gillar verkligen guldnitarna,jag som brukar ha svårt för nitar annars. De andra väskorna var också fina, men tänk om man skulle ha en sån här, då skulle den få följa med på vaaarje fest!


Gud jag skulle inte orka titta på detta i butik, förstår ni vilket kaos det kommer vara i stockholm när det släpps..bättre är det att sitta beredd vid en dator om man vill sno åt sig godbitarna tycker jag!


Här kan ni kolla in hela kollektionen

 

Av Izabella - 27 oktober 2011 17:11

Tjena!

Första gången den här veckan jag var ute idag, förutom frisörbesöket i måndags, inte så pigg bella här!

Kikade lite på rean som varit idag, 30% på Cubus, 20% på Vero Moda och 25% på Kapahl. Hittade en topp och sedan gick jag och köpte ett par julklappar, ibland behöver man åka till stan ensam;)


   


Förutom det har jag i vanlig ordning surfat in på webshopparna, en extra stund på H&M då de äntligen visar Versace-kollektionen, som jag längtat! Hittade flera fina saker, man ser verkligen vilket märke det är. 

Kan publicera ett inlägg senare med favoriterna.


  


 

Av Izabella - 27 oktober 2011 13:00


Har inte orkat skriva de senaste dagarna, men här får ni ett litet hej.



Okej jag kunde inte hålla mig, det fick bli mööööörkt.Mitt riktiga jag ;)  

Outfit då?

     

Hemma myser jag runt i min klänning från Ellos och benvärmare från Gina tricot.


 

Av Izabella - 24 oktober 2011 14:47



Jag har hittat de perfekta skorna till nyår och jul (jepp såklart tänker jag redan på sånt) de här:

Platåpumps Platåpumps

Dessa finns bland annat hos Halens! Glitter och glamour från Love label, så galet fina :)


Lite av det dåliga humöret har glitit av mig som tur är, nu ska jag ta en kopp kaffe och åka mot frisören.

 

Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Skapa flashcards