mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg den 11 oktober 2011

Av Izabella - 11 oktober 2011 20:10

jag går i vinterskor på hösten
alltid förberedd för storm
jag kan tänka tills det knappt finns nått kvar
jag har känslor utan uppehåll
jag har förlorat en tävling
men vunnit ett vad
har bestämt att stå helt utanför det där som jag blir ledsen av

 

Ur Mellisa Horns "Jag saknar dig mindre och mindre".

 

 




Av Izabella - 11 oktober 2011 19:41


Hej, vad har ni hittat på idag?


Idag har Bellan varit riktigt slut. Kroppen ville stanna i sängen hela dagen.

I alla fall gick jag en minipromenad, hämtade paket. Det var tvättdag också så jag sorterade även hela stoooora berget med plagg. Tror det dröjde tills klockan var mitt på dagen innan jag klädde på mig.


Innan jag visste ordet av var det dock dags att åka till stan för att möta upp Emma. Vi tog en kaffe och hallonpaj att tugga på mellan tjejsnacket. Lite hann vi kika i butiker också och en ögonskugga samt ett halsband råkade följa med mig hem. Är stolt i alla fall, har varit på stan så mycket nu och lyckats stå emot nästan alla "Midseason sale"skyltar som kommit upp på den senaste tiden!

Hejja bella!


vi vill ha sol igen!  


Det är så bra att jag och Emma hittade tillbaka till varandra efter att jag bott i Öjebyn i två år, och blev lika nära igen. För vad skulle jag göra utan dig nu?  vad ska jag göra utan dig? Det är ju din tur att flytta nu   Tur som fan att du kommer tillbaka. Jag tänker alltid vara din vän, vare sig du vill eller inte.

 


Av Izabella - 11 oktober 2011 19:23

    

Örhängen Glitter

  Ring från Alcudia         

Nya jeans från DrDenim, boots Dinsko, tröja HM, jacka Ellos, väska Alessia


 

Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards