mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg den 7 oktober 2011

Av Izabella - 7 oktober 2011 21:19


Hej på er mitt i fredagsfirandet! Jag och sis har fixat naglarna, visar imorgon!


    


och såklart sett GossipGirl!


Nu ska jag fixa flisans ögonbryn, see u  


 


Av Izabella - 7 oktober 2011 15:03

Just chillin' in the sofa.


     

Jag har på mig en skjorta o leggins från H&M, örhängen från Glitter och strumpor är puma (såklart)

  Dagens Loke      


Mysigt när det är så kallt ute. Tänkte att det var bäst att stanna inne så förkylningen ger sig, har jag tur så kommer min älskade syster hit ikväll. Jag ska försöka mig på någon middag också, det blir dagens utmaning. Kram!

'

 

Av Izabella - 7 oktober 2011 14:43

Om inte jag redan hade världens finaste jacka till höst och vinter och var helt inställd på päls detta år, hade kanske någon av dessa hamnat i min garderob. Titta så fina från kappor från Only, finns bland annat på nelly. Bilderna är klickbara!



Manuela Long Jacket SEK 699, Only - NELLY.COMManuela Long Jacket SEK 699, Only - NELLY.COM


 

Av Izabella - 7 oktober 2011 12:57

Jag lyssnar på Melissa Horns och undrar om jag ska göra något av den här dagen. Jag har fått en efterreaktion av jobbet tidigare i veckan i form av värre förkylning. Det är bättre idag en det var igår då jag låg i soffan med huvudvärk hela dagen. I alla fall så såg jag och Anton denna film på kvällen, och tog igen lite mystid. Vi har knappt hunnit ses den senaste tiden då jag mest har sovit.

Bra film!


Annars saknar jag min familj,hela den. Det känns som om en bit fattas, det är för länge sen nu <3

 

 

Av Izabella - 7 oktober 2011 12:49


I förrgår var jag på en kort förmiddagspromenad. Hösten är som vackrast just nu, innan löven faller.


           



Jag ligger gömd under löven
jag ligger gömd under snön
Jag har fastnat med händerna i marken
i minnet från en mardröm

 

Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Skapa flashcards