mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg den 3 oktober 2011

Av Izabella - 3 oktober 2011 12:05


Min "jag är less på rosa"-fas varande i cirka 2,5 veckor, nu vill jag klicka hem dessa godisar från ellos:

Har länge funderat på att börja använda klocka för att slippa ta upp mobilen varje gång, plus att det kan vara grymt snyggt. Vill ha en i guld eller vitt men nu blev jag kär i pumas rosa! Tror att det beror på att jag är frusen (som vanligt på kontoret) som jag tittar på stora VARMA tröjor, gillade denna...


 

Av Izabella - 3 oktober 2011 09:45

  Hej! Jag är @ work.

Det är ovant och skrämmande men än så länge går det bra   


För att distrahera mig på rasten lite ska jag publicera helgens strapatser.

I Lördags var jag med emmis och såg denna film:


GALET bra. Snygga skådisar, bra tema och lite annorlunda romantisk komedi faktiskt, kände igen mig en hel del  Det var jättemysigt att spontangå på bio med finaste E också! godis, cola och en popcornsprutande kompis bervid.


Efter allt skratt och gråt mötte jag upp Fanny och vi dansade loss på Allstar!

Perfekt lördag.


Söndagen började på Ica, jag och älsklingen gick bara rakt från sängen dit då vi inte ens hade frukost hemma. French hot dog alltså. Hela dagen var jag superseg så jag satt mest i soffan. Flisan kom och vi tittade på GossipGirl och lagade tacotallrik. mYs..


Tur att jag inte blev mer förkyld än såhär. Stackars Anton är hemma idag med feber. kram!!



 

Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Skapa flashcards