mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg den 21 oktober 2011

Av Izabella - 21 oktober 2011 15:02

Sedan några veckor har jag en ny favorit i sminkväskan. Det är denna honungsfärgade highlighter från The balm:

the Balm Mary-Lou Manizer

Den är ganska fast i kosistensen trots att den är ett puder, jag anväder den både på ögonlocken, under ögonbrynen, kindernas höga punkter och i amourbågen. Ett måste om man är trött och sliten som jag ofta är! Så fin färg på den också.

The balm är ett superbra märke som kommer från San francisco! Förutom att de har så bra kvalitet så gillar jag de söta förpackningarna :)


Produkter från the balm finns bland annat på deras hemsida, nelly, eleven.se 


 

Av Izabella - 21 oktober 2011 13:29


Hej på er, idag är det redan fredag och jag har ägnat hela förmiddagen åt att vakna till med kaffe och hushållsbestyr som att diska och ta hand om katten. Mycket trött är jag idag så jag ser bara på serier och sover resten av dagen. Fast när klockan slår fyra ska jag möta upp min bättre hälft på stan för att gå på bolaget och hemmakväll. Det blir en sådan för oss idag, beshöver mysa med honom. Fredagsmys!


 


Jag är lite fredagsfin med klänning idag, ni kan få se senare, kisses!

 


Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Skapa flashcards