mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg under september 2010

Av Izabella - 30 september 2010 22:48

så har jag glömt att lägga ut denna här:




Den är så obeskrivligt bra, har nästan lyssnat sönder den sedan den kom.

  


Av Izabella - 30 september 2010 22:29

 


Bra!!! Hittade inte den officiella videon på yourube men LokaLoka är såå bra!

Men nu har även Shakira fallit för superskinny-trenden verkar det som. Hon har ju alltid varit så smal men ändå ett bra idel med sina snygga kurvor. Nu verkar hon tappa vikt. Eller är det jag som inbillar mig?


Snygg är hon ju i alla fall alltid :)


Detta är min absoluta favorit med henne genom tiderna, inget slår denna:





  



Av Izabella - 30 september 2010 19:59


Såja, nu har jag fått det ur mig och kan gå tillbaka till Bella 20 år igen:)


Det var som vanligt trevligt att träffa emmis en sväng. Hittade inte det jag skulle köpa (eftersom jag inte letade), utan en massa plagg på HM istället. En träningtop, en sportBH, en body och flera baslinnen. Fast jag la undan, ska dit imorgon när jag förhoppningsvis har kommit ihåg att ta med mig min rabattkupong:) Sedan köpte jag ett linne på Gina-rean.


Nu är det snart tacos här tror jag. Vad gör ni denna torsdag?


    

Av Izabella - 30 september 2010 19:54

Det här är Anton Pohjanen så alla vet. Han ser ut såhär när han har gjort något dumt, jag sa att jag skulle hämnas igår, och här är min hämd. 


Han rusade nämligen in på toan när jag just satt mig och lyfte bort mig från toastolen, sedan satte han sig själv där. Du är för tusan den knäppaste människa jag vet !


     

Av Izabella - 30 september 2010 14:13

Men hej!


Jag är hemma men jag pluggar inte. Fy skäms! Snart ska jag åka till stan i alla fall (idag är jag för lat för att promenera, trots att jag har mina reebok som jag helst vill bo i) . Träffa Emma bland annat, ska kolla lite grejer också. Om jag ids:


- Noppborttagare

- Lyssningsgrej

- Ramar


haha fattar ni något? Inte jag heller. Jo, det är klart jag gör.

Det första är en sak som ska finnas på Claes Olsson typ, man tar bort noppror på kläder med den. Det andra är något som man kan spela in sig själv med och sedan lyssna på. Perfekt om jag spelar in text ur mina psykologiböcker och sedan tar en promenad. Lite extra plugg med andra ord! Hoppas det är värt plågan att höra sin egen röst bara :p

Ramar behöver jag till diverse foton jag köpt. Känns som om jag inte alls hinner med allt jag vill göra, har så himla mycket att läsa samtidigt som jag vill träna mycket. Då hinns det inte med så mycket inrednining, vänner, TV, kläder och annat fix. Fan, om jag skulle ta och måla naglarna innan jag sticker. Puss på er!


  

Av Izabella - 28 september 2010 09:47

God morgon sunshines!

Jag känner mig mycket nöjd med denna morgon i alla fall, vaknade brevid min man då han har semester, underbart bara det. Sedan har jag redan hunnit med att plugga i ca 1 timma, betala räkningar och läsa bloggar. Och det bästa av allt är sam vanligt frukosten, idag blev det polarkaka och te.


Dagen bjuder på skola fram till 16.30 och efter det tror jag att jag ska knalla hem och laga lite mat innan jag far till gymmet. Tror att det blir det i alla fall, inget halsont nu på morgonen så jag ska se hur jag känner mig senare. Måste hinna med en massa mer plugg också. Hoppas er dag startat bra!


  

Av Izabella - 27 september 2010 22:18

Äntligen, äntligen fick jag ta mig till Inpuls, promenerade dit och körde ett härligt Corepass. Är jag bra imorgon blir det nog spinning :)


När jag kom hem ringde kusin Mikaela så det blev lite catch-up med henne. Känns mycket märkligt att hon nu bor ännumycket längre bort...


Annars har jag och Sara verkligen börjat inse hur mycket det egentligen är vi har på den kommande tentan. Hjälp! måste sova nu, ögonen är tunga och jag hoppas att det jag nyss läst sätter sig bättre efter lite sömn. Hoppas er start på veckan är bra!


  



Av Izabella - 27 september 2010 10:15


God morgon!


Igår blev det korv på IcaMaxi, eller french hot dog rättare sagt, inte alls samma sak som vanlig varmkorv heller!

Senare for vi till mina svärisar och åt en god lunch bestående av älgfärs, vin och glass+jordgubbar till efterrätt. Mumma! Massor av prat med Anette blev det också.

Vidare till kyrkbyn brummade bilen och där hade hela familjen förberett pitabröd med rostbiff och grönsaker till middag, följt av bulla+kaffe. Haha behöver jag säga att det kändes som att man skulle sprängas på kvällen?

Sådana dagar är det ibland också...

Det var väldigt härligt att träffa alla, mina föräldrar hade jag inte sett på flera veckor innan igår och medan tessi var på träningen kom Maija och Rolle också förbi. Fick ett lipgloss av pappa som han köpt på Face stockholm :D


Väl hemma försökte jag läsa lite men det gick väl som det gick hehe.


Jag älskar helg!

 

 

 

  

Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9 10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Skapa flashcards