mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg den 12 oktober 2011

Av Izabella - 12 oktober 2011 20:52


Under sena eftermiddagen begav jag mig iväg för att hjälpa sis hitta en ansiktskräm (Åhléns är bäst på det så ni vet) och träffa Fanny!


 

Hade på mig kappa och jeans från HMtrend, skor Dinsko, väska Alessia skinnhandskar Accent, body Vila och skjorta HM

   Har ett nytt favorithalsband från Gina, det är verkligen min stil, och glittrar! Även pärlor från Glitter idag.

(Här har jag hunnit byta till leopardbyxorna, sköna att ha hemma :)


Nu när jag är lite "back on track" igen, köpte jag några smågrejer som behövdes för det:


   

Termomugg från Lagerhouse med texten "Coffee is the answer! the question is pretty much irrelevant", alamnacka från Åhléns och lite nya strumpbyxor från Twilfit, har verkligen börjat tycka om deras fina strumpbyxor och undisar i lite bättre kvalitet, önskar mig bland annat underklädersset o tofflor därifrån!


Det var jättetrevligt att träffa min pingla F också, tiden sprang iväg   


 

Av Izabella - 12 oktober 2011 11:47


God dag! Mycket seg morgon här igen, och mitt och Lokes obligatoriska morgonmys varade lääänge. Skönt.


 


Nu leker vi som vanligt. Snart ska jag hoppa i duschen och göra mig klar!

 

Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards