mat mode och livet enligt bella

Direktlänk till inlägg 12 maj 2008

snart fanny kommer vi och håller er sällskap på planen :) *hoppas*

Av Izabella - 12 maj 2008 19:39

Idag; Back at school. För ett tag iaf. inte speciellt jobbig dag. Skönt att åka senare (men dem har ändrat busslistorna så jag måste åka till stan en h innan bussen går!-ajja slut snart) och komma hem tidigare till min lilla vovs. Jagf har tjatat hela dan om henne (både salt och sött) för gabbochfann, hoppas dem inte får skavsår i öronen!


Jag är så otroligt trött hela tiden, att gå upp flera ggr/natt + ändå vakna tidigt är jobbigare än man tror. Man kan inte föreställa sig hur jobbigt det är att ha valp innan man skaffar den som gabbi säger - och sen har man glömt det till nästa hund ;P


Är det normalt att undra vad man gett sig in på och vilja kasta ut vovven efter en vecka? Haha (så känner jag på natten, när jag fumligt torkar kisspöl efter kisspöl med papper som lillan samtidigt är helt desperat efter) ;o :D



Fanny berättade att hon skulle träna hugo idag på en parkering, det är dags för tävlig för deras del snart igen (LYCKA TILL!) och jag bestämde míg för att träna lite basic med lillan idag. Nu kan hon "kontakt" och "sitt" klockrent, "ligg", "stå" är nästan helt bra. Och hon lyssnar på namnet. Idag var hon jätteduktig :D

 
 
angelic

angelic

12 maj 2008 20:57

härligt :)

http://angelicato.bloggagratis.se

 
f

f

13 maj 2008 17:25

yeeeeah! Snart kammar vi hem priserna tsm ;p Bara inte Lava snor Hugos! Det är mkt flattar på tävlingarna ;p

Var det inte jag som sa att man glömmer bort det?

Puss från mig o lillkillen!

http://prism.bloggspace.se

 
Ingen bild

Jzza

14 maj 2008 10:13

Yes! nej nog är hugo en duktig liten krabat ;) Det blir kkuuul. ja det kanske det va, nån av er iaf;P

PUSS!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Izabella - 27 november 2011 15:54


  Jag vill prova blogga på ett nytt ställe, och Devote tycker jag verkar bra om man vill skriva om mode. Därför får ni nu följa mig på:   http://bellasgarderob.devote.se/   Min gamla blogg kommer dock också att finnas kvar!          ...

Av Izabella - 27 november 2011 14:27


Förrsten hörrni, kom ihåg att tända första ljuset: Detta är från förra året men samma ljus tänds idag:)        ...

Av Izabella - 27 november 2011 14:03

  Hej vad gör ni idag? Här har vi en stanna-inne-hela-dagen-dag vilket är givet efter igår. Vi tänker beställa pizza och bara ta det lugnt. Kaffe och DH betyder det för mig ;)   Jag har i alla fall tittat runt på klädsidorna som valigt, här är ...

Av Izabella - 26 november 2011 22:22

         Topp Vila (som jag fått), leggins H&M, skor Dinsko, kofta Gina, Armband SNÖ och HMtrend, Örhängen Pieces.   ...

Av Izabella - 26 november 2011 20:55

                 Hej på er! Jag, flisan och Anton sitter här och väntar på att en liten sen middag ska bli klar. Vi pustar ut efter att hela kalaset har åkt hem. Alla dem bästa familjerna var här alltså min, "stora familjen", Antons och ha...

Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Skapa flashcards