mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg den 20 december 2009

Av Izabella - 20 december 2009 20:25


Nu har vi vår dagliga kvällsrutin igen. Den går ut på att koka te och sätta oss vid varsin dator (anton i "sitt" lillrum bredvid köket, kanske tre meter från mig, vid köksbordet). Jag kollar bloggar och han WOWar:)


Eller dagliga och dagliga, om det är vardag är det oftast så vid den här tiden, är det helg eller vi inte är sugna på datorer och båda är hemma. Ser vi film tillsammans, läser, lyssnar på musik eller bara myser. Nu vid jul byts téet ibland ut mot glögg.


    

Gissa vilken plats som är vems :p


  

Av Izabella - 20 december 2009 14:05

Vi har just kommit hem från en tur till storheden där vi storhandlar. Ni som hittils besökt oss har kanske lagt märke till att kylen & frysen varit ganska tomma. Detta har åtgärdats med vad man behöver den närmsta tiden, sedan har vi shoppat en massa andra saker som behövdes. På vägen tillbaka möter vi bil efter bil efter bil... duktiga vi är som var så tidiga!


Fiiin, kanske blir en sån på julrean att ha till nästa år...


Ikväll blir vi bjudna på middag igen, fast i kyrkbyn den här gången, härligt :D


Nu blev panpizzan som vi ska ha till lunch klar :)

See u. Ha en underbar fjärde advent!


  

Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards