mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg den 10 december 2009

Av Izabella - 10 december 2009 20:26

Jobb idag. Fick vara nere i butiken då det var "dopp i grytan" för kunder. Så har stått och serverat mat hela dagen! 370 pers tror jag kom. Ganska härligt ändå, dock är jag supertrött idag.


Det märktes när vi skulle sätta upp en spegel i vardagsrummet för ett tag sedan, allt blev bara svamligt haha. Vi är bra knäppa ibland. Men den kom upp tillslut i alla fall, och fint blev det :)


Eftersom jag var så trött och helt borta i huvudet tvingade anton mig att sluta med det jag höll på med, nu håller han på att inreda sitt lilla datarum och jag läser bloggar...och kokar te.


Hade egentligen ett temainlägg jag skulle skriva idag, det ligger verkligen och vill bli skrivet, men jag orkar helt enkelt inte. Får bli imorgon.

Då har jag tvättstuga, Linnéa ska hälsa på och på kvällen ska vi på "after work" hos Maija och Rolle, det är som en överraskning till pappa då han fyller år. Hoppas han inte mot förmodan läser detta...


Ps. Håller på att dela in alla inlägg i kategorier nu, så de blir lättare att hitta. Fast det tar så länge och är så tråkigt, så gör bara ett par månader åt gången, har ju haft bloggen i tre år nu och även fast jag inte skriver tokmycket så har det blivit en del.


  

Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards