mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg den 28 december 2009

Av Izabella - 28 december 2009 14:15

Nu har jag precis kommit in från en snabb promenad för att få av mig ilskan över det jag skrev i förra inlägget. Ska sätta mig med friends och käka lunch:


Varma koppen tomat&chili

Hårdbrödmackor med julskinka och tomat

Apelsin


Ja, mina matvanor har börjat bli dåliga. Speciellt till lucnch, men är man hemma hela dagarna och käkar choklad blir man inte så hungrig. Jag ska skärpa mig, först ska jag bara slöa lite, så måsta gå nu ;)


Senare blir det kanske stan, måste leta en snowboard/slalomjacka, fick pengar till det i julklapp, men det är sååå tråkigt. Jag älskar kläder och att shoppa, men just dessa kläder är inte lika kul. Får se om jag orkar idag, hann redan bli så sent. Ha en toppendag allihopa!


  


ARG

Av Izabella - 28 december 2009 13:33


Pratade just med angelica, och dem tar betalt 300 spänn för det där personlighetstestet som jag gjorde för ett tag sedan, och länkade till i bloggen. Så jävla sjukt!

 

Jag kommer att få en faktura tydligen. Har kollat upp det och det stod med liten text när man började testet under villkor, men ingen läser ju fan sådana texter! man förväntar sig ju inte att dem tar betalt för sådant. Testet var bra, men jag rekommenderar er att inte göra det om ni har något annat ni hellre vill lägga 298 kr på. Fan också.


  

Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards