mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg den 22 december 2009

Av Izabella - 22 december 2009 11:22


Anton har en tomte av porslin här på kökets fönsterbänk. Den har en säck bredvid sig som han ville skulle vara fylld med godis "som prydnad".

Därför köpte jag igår lite som skulle passa och självklart gick jag mest på hur godisarna såg ut eftersom de mest skulle se fina ut. Men med med detta kom ett problem, franska nougatbitar både ser fina ut och smakar fint.

De ser ut som små snökuber..


Detta är världens godaste godis


Igår :


Anton - Du har den sämsta godissmaken som finns.

Izabella - Men du sa ju att de bara skulle vara för prydnad

A - Ja, men jag menade ju att man får äta någon då och då

I - Om jag hade köpt sådana du gillar hade de bara varit lakrits och svart i skålen, JULIGT?? sedan hade det knappt varit några kvar nu...


Men tror ni jag låter dem vara då? ;>

 

  

Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards