mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg den 14 december 2009

Av Izabella - 14 december 2009 22:12


Jag och Mikaela vaknade sent idag, efter en natt av babblande (som vanligt) samt en djup sömn efteråt, resan och allt plat hade gjort mig tröttare än vanligt, så jag somnde ganska fort :) Vi har snurrat omkring på byn idag och ja, det känns mycket mer som jul nu - allt är så vintrigt och juligt. Men fruktansvärt kallt! Sedan var vi bland annat till hennes morfar som jag inte träffat på läänge och till middag blev det hemlagad palt. Vi är ju bäst alltså, borde göra det här med palt till en tradition ;)

Annars har vi varit lite vintertrötta hela dagen faktiskt, efter maten fick vi paltkoma och somnade ett par timmar i soffan när vi kollade TV. Jag är stolt över mig själv haha.


Nu har jag duschat, druckit te, smakat Mikaelas ischoklad och läst bloggar. Fru Evelina, en av mina favoriter är det alltid lika mysigt att klicka in sig där!


Funderar på att stanna uppe lite längre än planerat, blev plötsligt massor att hinna med, bland annat lite hemliga saker;) Hoppas ni har det bra alla där nere, saknar er.


God natt !

 

  

Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards