mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg den 5 december 2009

Av Izabella - 5 december 2009 22:35


Is it true that perfect love drives out all fear
The right to appear ridiculous is something I hold dear
Oh, but a change of heart comes slow


It's not a hill, it's a mountain
As you start out the climb
Listen for me, I'll be shouting
We're gonna make it all the way to the light
But you know I'll go crazy if I don't go crazy tonight


Baby, baby, baby
I know I'm not alone
Baby, baby, baby
I know I'm not alone


    


Vill egentligen sova så att det bli imorgon, men vet att jag ändå inte kommer att somna fast jag försöker. Nu blev det nämligen så att vi spenderar den kanske sista natten på varsitt håll...


Tänk att stå längst fram där

  

Av Izabella - 5 december 2009 22:22

Två sidor av samma mig. Journalisten med det stora håret och den speciella stilen som intresserar sig för hur människor fungerar, tänker för mycket och är galen i skor eller den ordentliga löparen som vill gifta sig, älskar hundar och barn samt har känsla för konst. 


Fick Charlotte och sedan när jag provade ändra en fråga jag var osäker på fick jag Carrie. Förvånande? - inte :D


http://testadigsjalv.se.msn.com/noje/sexandthecity/Start.aspx


  

Av Izabella - 5 december 2009 21:46

Blev lite mycket där ett tag så var tvungen att ge mig ut på en aggressionspromenad nyss. Förut när jag blev sur på någon här hemma eller helt enkelt less på allt tog jag hunden och gick. Jag tror att hon gillade det (så vida det inte var henne jag var sur på) får då fick hon en "bonuspromenad". Det kändes som om det var vi två mot världen när vi kaxigt spatserade på, spelade ingen roll om det var mitt i natten, här kommer vi!


Det fungerar fortfarande, men är lite tråkigare att känna sig som ensam mot världen.


Hursomhelt, nu är mina saker nedpackade och imorgon flyttar vi på riktigt. Blir en hel del svängar med bil och släp och en hel del plockande först bara. Längtar till imorgon!!! 


  

papper, böcker, smycken, tavlor, prydnader, möbler, KLÄDER...

Ändå ska jag inte ens ta allt.


  






Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards