mat mode och livet enligt bella

Direktlänk till inlägg 26 december 2010

Julen

Av Izabella - 26 december 2010 21:06


Hej på er och annandagen!

Julen har varit underbar på många sätt. Det bästa är att jag fick tid att vara med den bästaste familjen som finns    och äta julmat, prata, spela Othello, wii, ta emot tomtarna med mera. Samt bara-vara-tid.

Ja, det var två tomtar haha. De pratade finska ;) Vi har ofta tomte lite på skoj sådär även fast alla är nästan vuxna hos oss.


Det enda som var lite jobbigt var dock att jag var (är) förkyld med feber.

Samt att jag inte fick vara med älskling så mycket. Nu är han dock här hemma med mig och vi har fördrivit det mesta av kvällen med att se A-team (jag sov på hans axel och han såg rättare sagt) och Gossip Girl (det var vad jag fick av honom, 3 säsonger!). Tidigare idag trotsade jag förkylningen och åkte med till stan med mina tjejer en liten sväng, vi var bland de första på mellandagsrean och jag hittade precis det jag sökte. En fin vårjacka som jag ska ha med mina nya skinnhanskar när snön smälter bort, samt underkläder och nya ringar.


Jag tog nästan inga bilder under julen men nu får se sen när jag får dem från vår egen fotograf"syster" Tessa.

      

en sjuk bella och en frisk syster gör sig iordning


  

Presenter. Har jag verkligen varit så här snäll? Vad har jag gjort för att förtjäna detta? :D Tack så mycket alla, de var så himla bra!


Hoppas alla andra hade och har en bra jul och tar vara på tiden med sina nära och kära!

 

  



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Izabella - 27 november 2011 15:54


  Jag vill prova blogga på ett nytt ställe, och Devote tycker jag verkar bra om man vill skriva om mode. Därför får ni nu följa mig på:   http://bellasgarderob.devote.se/   Min gamla blogg kommer dock också att finnas kvar!          ...

Av Izabella - 27 november 2011 14:27


Förrsten hörrni, kom ihåg att tända första ljuset: Detta är från förra året men samma ljus tänds idag:)        ...

Av Izabella - 27 november 2011 14:03

  Hej vad gör ni idag? Här har vi en stanna-inne-hela-dagen-dag vilket är givet efter igår. Vi tänker beställa pizza och bara ta det lugnt. Kaffe och DH betyder det för mig ;)   Jag har i alla fall tittat runt på klädsidorna som valigt, här är ...

Av Izabella - 26 november 2011 22:22

         Topp Vila (som jag fått), leggins H&M, skor Dinsko, kofta Gina, Armband SNÖ och HMtrend, Örhängen Pieces.   ...

Av Izabella - 26 november 2011 20:55

                 Hej på er! Jag, flisan och Anton sitter här och väntar på att en liten sen middag ska bli klar. Vi pustar ut efter att hela kalaset har åkt hem. Alla dem bästa familjerna var här alltså min, "stora familjen", Antons och ha...

Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Skapa flashcards