mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg den 2 december 2010

Av Izabella - 2 december 2010 21:19


Har precis gjort lite pilates innan jag duschade, nu är det kvällsmat på G. Apelsin och smögås. Tidigare under dagen var jag till stan för kaffe och kladdkaka med Linnéa och det blev en del grubblande fast i ord som vanligt, haha det är skönt att jag har så fina vänner att dela alla tankar med, annars skulle de liksom svämma över... Love you!


De hade fått in så mycket fint och vintrigt på HM nu, hade verkligen svårt att hålla i pengarna idag!


Imorgon ska jag nog på en lunchföreläsning, sedan julklappsletining med syster och tessi? we'll see:)

Det blir nog en del pluggande då med även fast det bryter min regel om heliga fredagar...


Kram!


  


Av Izabella - 2 december 2010 11:26


så man kan känna.


  


Och jag är aldrig nöjd med något

jag har alltid varit sån

När jag ser mig själv i spegeln vänder jag mig om

 

"Sen en tid tillbaka har jag tänkt såhär och insett att jag måste börja om

Ja, jag har kämpat för en plats som passar både här och där

Men snart så ska jag hitta den jag är!"

 

Om ett tag ska jag åka iväg. Det blev ingen träning för mig men jag ska nog orka åka iväg och fika i alla fall.


  

Av Izabella - 2 december 2010 07:04

 Var så trött igår så jag orkade inte ens gå in här.

Igår träffade jag lilla Fannis på stan, vi gick där i klädernas värld och pratade om allt möjligt...


Jag fick med mig en jättefin glöggryta hem som vi ska myyyysa mycket med!

Sedan när vi skulle hem så var det meningen att Anton skulle hämta mig för han var påväg hem från gymmet med Arvid, men F hade fått punka på sin bike så han skjutsade henne med;)


Jag glömde skriva en sak som jag gillar, men jag tror vi struntar i det haha det var för jobbigt. Idag ska jag möta upp min Linnéa för en paus i pluggandet då vi fikar. Längtar!

 

Nu måste jag hämta kaffe och se på julkalendern.

 

  

Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards