mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg den 8 december 2010

Av Izabella - 8 december 2010 11:15


Hej Onsdag! Både jag och sambon är hemma idag, blev helt chockad när han inte gick upp, vilket resultetade i att vi sov till tio. Owo, för mig, jag sover aldrig till tio utom på helger! men jag somnade ju kanske halv tre-tre igår så...


Nu ska jag skriva filmanalys och idag tar vi det lugnt med träning så det inte förvärras/bryter ut helt för mig. Lika bra att vänta, hur träkigt det än är.



Sådär lite i smyg tycker jag ju om när han är hemma :)

Det händer ju sååååå sällan på vardagar


  

Av Izabella - 8 december 2010 01:08


Hej! hehe, jag kunde inte sova så jag smög till köket och gjorde ost och kex (!) Det sitter jag och syndar på medan ett ljus brinner brevid.


Vi är lite krassliga här, eller nu är det nog mest den där mannen, får se om det blir sjukskrivning imorgon. Denna vecka är det lugnt som i sjön för mig vad gäller grejer och göra, vilket är bra när man inte känner sig på topp. Eller, planering finns det - den är bara lite enformig. Plugg, plugg, luuugn träning (blä!), plugg, mys, plugg, träffa emma, plugg, stan med mamma, plugg, fira pappa på lördag och mer plugg. I grova drag, plus allt vanligt med tvätt, handling och mat. Ni vet:)

 

Jag hoppas jag tar mig upp imorgon, har en filmanalys att skriva då!

 

  

Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards