mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg den 4 december 2010

Av Izabella - 4 december 2010 18:37


Hej på er! Vi är hemkommna från restaurangbesök och besök hos svärföräldrar där det blev en hel del prat om både det ena och det andra för mig och Anette. Det är alltid trevligt, fast jag tycker synd om dig nu   

Men allt ordnar sig, tänk bara vad du har klarat tidigare:)


Jag och mannen firar lite smått idag, ett år som sambos haha. Tänk vad tiden flyger, nyss flyttade vi in! Jag hade faktiskt räknat med mer gräl, mer gnäll och mer gråt. Men vi ska klara allt tillsammans, det blir jag mer och mer övertygad om. Känns inte heller länge sedan den där gången när jag just fyllt 17 som vi första gången hälsade på varandra på Ahlsell. Det här trodde jag aldrig då :)



Jag älskar dig!

Det är bara början på en lång historia...


  



Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards