mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg den 5 december 2010

Av Izabella - 5 december 2010 20:23


Efter att ha kört med Max faktors ett tag ville jag ha något nytt.

Har tänkt testa den hur länge som helst, men sist jag var på stan köpte jag den!



Mycket nöjd!


Jag varierar mellan den nu och denna, när jag vill ha vattenfast:



  

Av Izabella - 5 december 2010 20:09

 

Oj, vad händer egentligen i Gossip? De drar ner min stilikon i smutsen..


Haha det jag egentligen tänkte säga var att "hela stora familjen" gick på julmarknaden som vi skulle och fick oss lite stämning. Och kalla fötter! Huvva jag och Anton sprang hem för jag kunde inte känna mina tår.

Vi testade också pappas nya Tassimo kaffemaskin, gott! och fick se mitt gamla rum nu när det är klart renoverat, underbart fint. Vill nästan flytta dit igen...men bara nääästan pappa;)

Efter det blev det handling och nu sitter vi vid varsin dator, efter att jag sett min serie då. Kram på alla!



  

Av Izabella - 5 december 2010 10:48

  


Vi har sovit länge idag, gäller att passa på den tiden man har av sådant;)


Efter lunch tänker vi åka iväg till kyrkbyn för att gå på julmarknaden och umgås lite med mina föräldrar och syster.  På vägen hem tar vi handlingen så vi slipper åka fram och tillbaka.


Hoppas er dag blir bra.


  



Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Skapa flashcards