mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg den 20 december 2010

Av Izabella - 20 december 2010 22:33


Hahahaa, emma min vän idag slog vi nog alla rekord ;) 

Blir liksom vädigt mycket på samma gång att få ur sig när man inte setts på länge...även när jag är trött i halsen efter våra timmar så känner jag att ny energi växer inom mig!


Det är så mycket värt att ha vänner att prata ut med om stort och smått. Sådana som försår en, det har jag och jag är så glad för det  


Tidigare kom också syster på besök och det var uppskattat!


Snart ska jag gå till sängen med sambon, bara borsta godiset ut tänderna först.

Imorgon är en ny dag med nya tag

Jag fick lite ny kraft till förändring, ska köpa en bok och ta tag i det här. 

Snart är 2011 här. Nästa år ska bli ett bra år för mig!


  

Av Izabella - 20 december 2010 12:08


Hej! Jag dricker blodgrapejuice, supergott! tycker jag i alla fall, tror inte att alla gör det...finns nog inte en citrusfrukt som jag inte gillar   


Hittils har jag hunnit med ett svettigt parti pilates här hemma på mattan, nu fyller jag på med energi för lite läsande. Senare ikväll ska jag träffa emma, efter en alldeles för lång tid. Det verkar bli hemmakväll!


Förövrigt är Jag är ännu inte klar med julklapparna, nu börjar det bli bråttom!

Får bli en sväng imorgon....


  



Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards