mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg den 30 december 2010

Av Izabella - 30 december 2010 20:00

Saknar...


(Klickbar som alltid)     


Glad med adrenalinet pumpande (och typ fem kilo lättare hihi ;)

 

Skulle vara så himla kul att jobba med på riktigt! Det är väl varje tjejs dröm? Men i så fall skulle jag vara tvungen att ändra mina tankar och satsa. Någon gång...?

 

  

Oh

Av Izabella - 30 december 2010 19:29


Lyssnar på min andra love Brolle Jr

Aaa, han skulle jag garanterat satsa på om det tog slut mellan mig och A..hehe ;)



Somliga säger vi lever i evighet,
fast döden är det sannaste som dom vet.
Andra säger lyckan finns i ett ögonblick,
fast dom aldrig hann i fatt de dom fick.

 

  


Av Izabella - 30 december 2010 07:07


Hej på er! Är det verkligen dagen innan vi säger hejdå till det här året? De har ju gått hur fort som helst dessa mellandagar. Men det ska bli både skönt och lite ledsamt imorgon eftersom detta år har varit så hemskt och jobbigt på många sätt men samtidigt så har en del riktigt bra saker hänt också. Vi får väl se hur det känns, jag har i alla fall lovat att denna nyårsafton ska tillbringas med familjen, det brukar annars vara min och hjärtats egen tradition där vi två är tillsammans (tex. på julen är vi ju åtskiljda) men Maija bokade in oss på middag hos dem för lääänge sedan. I alla fall så blir det att äta där och senare under natten är vi nog hemma. Tror att det blir awsome!


Idag hoppas jag på en till lugn dag här på kontoret innan jag och A åker och handlar, måste bara komma på vad vi ska ha för dessert först.

  


Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Skapa flashcards