mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg den 31 december 2010

Av Izabella - 31 december 2010 23:29

 

 

Gott nytt 2011 

 

 

 

Detta år ska bli jättebra! det ska jag i alla fall göra mitt bästa för att det ska. Det som passerat nu har varit lite av en berg och dalbana med många jobbiga dalar och nedförsbackar, men även några riktigt bra stunder när jag suttit högst uppe närmast solen.

 

Detta år har varit mitt första år som sambo med allt vad det innebär, jag har förlovat mig, börjat högskolan, blivit korthårig, haft världens bästa 20-års fest och blivit vuxen på riktigt. Varit mycket lessen men genom växt som person hur mycket som helst, fått flera wake-up calls om att livet inte varar för evigt, fått en ännu bätte bild av vem jag egentligen är!

 

"Så fortsätt längta, hitta mod
Våga hoppas, våga tro
Tro på drömmar, ta ett kliv
Vält den värld du lever i
Och var en galning, var naiv
Det är det som håller oss vid liv..."

 

  

Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards