mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg den 19 december 2010

Av Izabella - 19 december 2010 18:31


Från igår...


Jag sitter och dricker vin och pluggar, bra kombo va;)


snart börjar favoritserien så jag ska bara läsa det sista. Jag blir inte klok på hur fort tiden går..! Har mycket att göra innan jul och är orolig för tenorna i början av nästa år. Satt och diskuterade just tid med Kjell igår, och vi kom fram till att tiden går fortare ju äldre man är samt om man jobbar (mot att vara arbetslös eller plugga). Just innan jul känns det dock som om den rusar lika fort för alla!


Kram

    

Av Izabella - 19 december 2010 13:25

    


 You're still the one I run to
The one that I belong to
You're the one I want for life
You're still the one that I love
The only one I dream of
You're still the one I kiss good night

 

Så länge du står bakom mig och hålller min hand kan jag klara allt. Den känslan vill jag inte lämna.

 

  


Av Izabella - 19 december 2010 13:12

Hejsan, jag sitter och planerar veckans mat. Inte så himla mycket som behöver handlas idag eftersom jag åker till byn redan på torsdag och sedan ska jag äta ute en eller två gånger på det, men detta har jag tänkte hittils:


Idag: Flygande jocob med ris

Måndag: Hemmagjorda burgare med egna pommes och salsa.

Tisdag: Vitlöks och tomatpasta

Sedan spånar jag på en rätt till samt 2 inlagda sillar jag ska förbereda till jul...


Förövrigt så hade jag tänkt ta mig till gymmet och testa dagsformen på löpbandet, men icke sa nicke när man vaknar med ont i halsen. Vad är det här?  

 

Jag blir galen av att inte träna!

dessutom är det -20 så jag tackade nej till en sväng i affärer med tjejerna, ska istället öppna böckerna i socialpsykologi. Anton är påväg och hämta min telefon så jag kan få lite kontakt med världen idag, det är sjukt vad låst man känner sig utan mobil! Jag minns på den gamla goda tiden när hemtelefonerna regerade... fast nog skulle jag sakna att smsa.


Ha en bra söndag!


  




Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards