mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg den 11 december 2010

Av Izabella - 11 december 2010 22:29


Hej på er! Jag har inte uppdaterat på hela dagen lång men jag har haft det bra.

Först hämtades jag upp av fördelsedagsbarnet pappa med Paula och flisan för en tur till staden.  Jag handlade en tröja till mig, en t-shirt till anton och lite annnat.

Vi for hem till byn sedan där allt eftersom Anton och Anita anslöt sig. Vi firade pappa med middag och tårta som mamma gjort.

 Grattis Peter   

Jag tittade i fotoalbum från när jag var liten, jag har FEM! plus att hon sparat första biobiljetterna, grattiskort, förlossningsberättelsen mm. Oj, vilken ambitiös mamma jag har, så vill jag också bli:)

och du, jag kommer aldrig att försvinna, även om bilderna gör det   


Tack för en bra dag.

  


Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards