mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg den 3 december 2010

Av Izabella - 3 december 2010 23:16

Trevligt att se klasskompisarna igen!     


Efter skolan fick jag åka med till stan där jag mötte bästa systeryster och tossirossi (även om hon hade svårt att se oss;). Vi spenderade lite tid i olika affärer innan åtminstone jag kunde stryka några namn från julklappslistan.


       

Älskar mitt pannband jag äntligen unnade mig:) Och mina   -n såklart!  


Nu på kvällen har jag lyckats läsa liiite Goffman, men det är svårt att inte somna, håller med dig Sara! Sedan har jag och Anton invigt vår nya glöggryta till Harry Potter, mys!


  


   

Lagade enkel lax och en mathavresallad med tomat, kikärtor och äpple.


  

Innan vi slog oss ner här...


Idag har jag haft det bra. Kram på er!

  


Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards