mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg den 12 december 2010

Av Izabella - 12 december 2010 21:27


Snart är det dags att sova. Jag är nöjd med min söndag fast jag är lite småkrasslig, undviker träning för att det inte ska bli värre- tråkigt... men då har man anledning att slöa utan dåligt samvete!


Något jag stötte på idag:

 

Saba

 

Betyder tålamod med livet. Det är ett sydafrikanskt uttryck som jag tycker är bra. Det är något som jag verkligen behöver mer av. Jag är så dålig på att stanna där jag är utan vill liksom hela tiden vidare, även fast man ibland behöver rätt tid för att kunna uppfylla en dröm. Vissa saker tar kanske flera år men livet behöver inte vara fulländat för att man ska kunna njuta av det!

 

  

Av Izabella - 12 december 2010 16:17

Choklad är kvinnans bästa vän. Jag belönar mig med det för jag är så duktig i skolan just nu :)


  

Av Izabella - 12 december 2010 13:33


Hej på er och söndag!


Jag är så otroligt glad att jag inte längre har ångest den sista dagen varje vecka. Det var så hemskt att jag kunde må dåligt just bara för att jag visste att jag var tvungen att lämna männsikor som jag älskar bakom mig. Ett år tog det att komma över det efter gymnasiet och nu tycker jag nästan om söndagar. Det är en dag när vi umgås med varandra, handlar för veckan, träffar vänner eller familj och jag myser med min favoritserie.


Idag har vi redan handlat men jag var inte sugen på något alls, allt såg bara äckligt ut. Utom apelsiner och mandariner, så det lastade jag på av! ;D

Fruktstället är ju absolut det bästa på hela IcaMaxi.


Bella <3 citrus


  

Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards