mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg den 29 november 2010

Av Izabella - 29 november 2010 21:37


och god kväll. Den här dagen har gått i ett fast jag bara varit hemma. Plugg, träning, promenad och mat tog sin lilla tid. Nu har jag suttit med ett glögglas i handen och tittat på 2 and a half men en stund. Det blir en tidigt kväll ikväll!


  


Detta åt vi idag, hamburgare (färska) med hemmagjorda pommes, sallad, avokado och salsa på ananas och tomat. Gott!


Dagens tycker om;

Människor som brinner för något och är bra på det dem gör. De som tror på sig själva och går sin egen väg medan de struntar i vad andra säger. Till exempel Blondinbella eller Mia Thörnblom om man vill nämna en kändis, men många sångare också. Det vara någon som går in för sitt intresse väldigt hårt, en som tävlar i bodyfitness eller en vanlig förskollärare. Såna personer där man riktigt ser hur det glöder i ögonen när de håller på med det de tycker om. 

 

Jag tror många kan hålla med mig, det inspirerar verkligen och ger energi! Ibland blir man så trött på alla som går till jobbet "för att de måste", nästan lever för att de måste.. .ni fattar. Alla känner nog så någon gång i livet. Då behöver man en nytändning och bara genom att titta på sådana inspiratörer tycker jag att det spritter i kroppen på en själv. De borde tvångsintas på en inspirerade föreläsning eller komikershow. Kram!  

  

Av Izabella - 29 november 2010 10:16


God morgon på er!


Jag har klivit upp för ett par timmar sedan och ätit frukost.. Det är det enda hehe. och sett lite vänner. Nu måste det blir skärpning för jag ligger så långt efter i skolböckerna just nu att det är omöjligt att veta var jag ska börja!

Går man på universitetet finns det inte plats för att inte orka i några dagar liksom.


Jag har också en enorm träningslust men det blir nog först ikväll, vilket kanske är lika bra för jag är enormt trött.

 

Gillar min fina tavla:

 


Jag borde ju tycka att det är mysigt att plugga här hemma när det är så fint!

Hoppas er dag blir toppen.

     


Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20
21
22 23 24
25
26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards