mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg den 7 november 2010

Av Izabella - 7 november 2010 13:53

 Vi funderar på att åka upp mot vinterlandet nästa helg eller så.


Saknar Oscar!


 


Behöver jag förklara varför? :) finaste.

Det här är från i somras när de bodde hos mamma och pappa en sväng, Tessa har fotat.

Jag hör att han börjat gå och blivit blygare, hoppas han fortfarande minns mig.


  

  

Av Izabella - 7 november 2010 13:46

Hallojs alla igen :)


Vi har bara handlat hittils idag, så en lugn dag. Köpte med oss fika också (en stor kolabulle till mig och munk till A) så vi kokade kaffe och satt och tittade på Gossip Girl på tv5play (missade förra). Om en stund tror jag det ska bli grillad kyckling och potatissallad till lunch.


Härlig helg detta. Massor av mys <3


Mina två favvisar i serien. Tur att det finns på nätet om man missar.


  

Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20
21
22 23 24
25
26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Skapa flashcards