mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg den 23 november 2010

Av Izabella - 23 november 2010 23:32


God..natt! Jag sitter uppe och maken sover :)


Idag har det varit en lite jobbig dag. Tänker också på alla ni nya skolkompisar, ni måste tycka att jag är lite knasig. Men jag är inte mig själv. Inte på topp just nu.

Lite konstigt att träffa nya vänner i en sådan period i livet, men jag hoppas att ni står ut ändå. Vill lära känna er bättre i takt med att jag får ny energi.


Här i bloggen däremot så tänkte jag fortsätta försöka se det positiva med varje dag, så det gör jag nu. Ni får hänga med!

För jag vet en sak. Positiva tankar drar till sig positiv energi. 

Och det är att efter regn kommer solsken, precis som mitt stjärntecken visar att det finns balans. Som yin och yang tatuerat på min axel och precis som det blir dag när natten är förbi. Så ska det bli bra. Tids nog ska solen skina på mig igen.



Jag tänker skriva en sak jag älskar varje dag fram till jul.

En sak är julen. Jag älskar julen, som jag skrev i förra inlägget. Det börjar se fint ut här och nu har vi handlat inför advent, jag måste bara hinna med lite bakning innan.


Kramar!


Grattis Paula, ringer imorgon.

 

  

Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20
21
22 23 24
25
26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards