mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg den 5 november 2010

Av Izabella - 5 november 2010 08:48

I förrgår tror jag det var, så kom sambon hem med ringarna som vi har nu, de riktiga. De hade graverats klart så det förgyllde hela min dag.


Här är den syboliska som otroligt nog passade på en gång:


Och den "riktiga". Kantiga (ej rundade i kanterna alltså), vit guld. Hans är lite tjockare, min ska ju passa med en till som kommer dit om ett par år hoppas jag.

  


Oxe och kräfta: Er kärlek kan växa sig stark. Ni är båda intresserade av något långvarigt och stabilt. Dessutom förstår ni varandra och kan hjälpa varandra. Er kärlek blir bara starkare ju längre ni är tillsammans.


Ja, det hoppas vi på. Tack älskling för allt.  



    

Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20
21
22 23 24
25
26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards