mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg den 26 november 2010

Av Izabella - 26 november 2010 23:21


Kom på att jag också ska hinna skriva om två saker som jag älskar eller tycker om idag, eftersom jag inte kunde igår.


Mat

Det är livets njutning enligt mig, jag älskar att både äta och laga mat.

Det bästa är kött eller lax. Sushi eller något kinesiskt. Men jag tycker om nästan allt, från köttbullar till surströmming!


Träning

Ja, det är väl tur att jag gillar att röra på mig också, med tanke på ovanstående;)

Pilates, yoga, ridning, simning, slalom, snowboard, löpning och allt möjligt, kärlek!

 

  


Av Izabella - 26 november 2010 23:09

Jag har börjat igen med att promenera till skolan fast det är kallt osv. Min gräns kanske går vid 20- om jag inte tar täckisar.

Idag gick det alldeles utmärkt och jag blir så glad av det, fast man måste gå runt en timma i förväg.


Efter en föreläsning med en ny bra lärare åkte jag med Sara till stan och hittade ett superfint kakfat! har letat ett med våningar jättelänge och äntligen hittade jag det som ropade Bella. En godisskål fick också följa med från Indiska.  

Den nya inredningsaffären tittade vi i sen och jag kommer att gå fler gånger dit...


Nu ikväll har jag och Anton ätit hemmagjord italiensk pizza och klätt granen.

Den är den finaste som finns!


Jag ska visa allt imorgon, mina fynd och hur fint det är här hos oss nu.

Kramar på er och fredag


I stan fanns också renar, mysigt!

  

Av Izabella - 26 november 2010 08:39


Hej på er!

Igår ville varken bloggen eller att ladda upp bilder funka, så jag får skriva inläggen idag istället. Igår hade jag skola till lunch, sedan fick jag skjuts hem av en supersnäll silver sara ;)


Jag bestämde mig för att gå på en liten promenad trots de 20 minusgraderna, så på med kläder..

     


Bytte till den gråa varmaste mössan till och med.

          


Ser ni hur underbart vackert det var? Kylan gör allt klarare också, och det var inte alls lika kallt som jag trodde när man väl började gå.


Senare när jag kom in i värmen igen så fixade jag med sånt här stök:

    

Det är också mycket mysigare om man först varit ute och blivit rosig om kinderna...

Favoritjullåtarna var på såklart, till exempel;

Mer jul

 

Och peter Jöbacks Julskiva.

 

Hoppas det var en bra dag ni hade!

  


Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20
21
22 23 24
25
26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Skapa flashcards