mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg den 15 november 2010

Av Izabella - 15 november 2010 21:07


Hemma från handling med mannen nu, oj vad saffran blivit dyrt. Lussebullar ska det bli i alla fall i veckan :)


I övrigt är jag nöjd med måndagen, har varit så galet trött men ändå lyckats läsa en del. Innan vi handlade hämtades jag från Inpuls där det blev några km löpning och core på Linas pass med Gabriella. Träning ger energi! Men vi ska ändå ta en tidig kväll ikväll. Dricker redan kvällste, Godnatt på er.


Fick förresten höra en jätterolig nyhet Idag som förgyllade lite.


  

Av Izabella - 15 november 2010 10:12


God Måndag!


Idag vaknade jag ungefär 6 i min systers dubbelsäng. Det slutade med att jag sov hos dem igår. Vi åt marinerad kyckling, strips och salsa till middag, mums!

Jag och syster hittade en vit tomte på stan till pappsen så den fick han.


En sådan fast vit. Funderar på att köpa hem ett par också, det ska blir en vit och mysig jul hos oss.

Bilden lånad från:

http://sofiaoniklas.blogg.se/category/shopping.html


Ganska nyss kom jag hem till en stökig lägenhet men med en blombukett på bordet som förgyllde allt, tack! Dagen består i att sitta med näsan i böckerna och träning, får se vad.  Handling står också på schemat idag.

Idag känner jag mig lite gladare än igår i alla faLL.


Kram


    

Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20
21
22 23 24
25
26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Skapa flashcards