mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg den 8 november 2010

Av Izabella - 8 november 2010 13:30


Nu har jag just ätit en välförtjänt lunch efter ett av de jobbigaste passen på länge. Jag provade nämligen på PSI (powerstrike impact) och det var gaaaaalleeeet!!!

Gud vilken träning, ni måste prova själva för att förstå, och som jag tog i.

 

För er som undrar vad jag pratar om så är det en slags boxning där man använder en säck som står på golvet, inspirerat av kickboxning och kampsport.

 

Känner en stark hat-kärlek till det, främst kanske hat men vi får väl se om det blir fler gånger. Händerna luktar fortfarande lite disktrasa efter de välanvända hanskarna jag lånade.


  

Av Izabella - 8 november 2010 09:40


God morgon vinter!


Kåbdalis förra vintern  


Det är så fint väder ute, men idag ska jag mest sitta inne och plugga, ut kommer jag mig säkert någon stund, om inte annat påväg till gymmet.

Men det är säkert ganska kallt   


Hursomhelst, har gjort en ny presentation, titta gärna----->

den förra kändes så lång och knasig.


Gårdagen fick ett lite gråtande slut, fattar inte vad som hände. Mitt när jag känner mig som lyckligast ska det komma en vind imombords som bara bubblar upp i ögonen.


Grattis Anette!!! jag visste det. 

  

 

Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20
21
22 23 24
25
26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards