mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg den 30 november 2010

Av Izabella - 30 november 2010 20:52


Hej:)


Nu ska jag kika på Desperat Housewifes och Cougartown, som varje tisdagskväll, min riktiga paus mitt i veckan, den är guld värd!


Har pratat med Paula annars ikväll istället för att plugga, det är min morbrors fru som har bott hos oss ett tag när jag var yngre. Hon är världens roligaste, och jag skrattar så mycket när jag pratar eller träffar vår älskade finlads-svenska dam

:D


Idag vill jag säga att jag älskar att skratta! Det är dessutom bevisat att det förlänger livet och gör en lyckligare i allmänhet om man skrattar mer, vi stela svenskar är för dåliga på det så det tycker jag alla ska ta åt sig av=)


UPDATE: nehe, det är inget idag? :( men då får jag väl plugga då!


Kram

  

Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20
21
22 23 24
25
26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Skapa flashcards