mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg den 27 november 2010

Av Izabella - 27 november 2010 19:59


Hej och hå, nu har alla precis lämnat oss efter världens härligaste glöggfest.

Tack för allt, fina familjer   


Nu tänker jag och Anton skita i disk och smulor och slå på en film, middag känns inte supernoga just nu ens, mätta på lussefika och skumtomtar är vi :)


Ps. Det är något konstigt med bilduppladdningen igen så jag får visa vår juliga lägenhet någon annan gång, och det kanske är lika bra det för nu är det så mörkt och stööökigt efter allt. Det blir nog handling och städning imorgon istället!


Familjerna, er älskar jag mest av allt och idag passar det väl att ta det som dagens "i mitt hjärta".

  


Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20
21
22 23 24
25
26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards