mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg den 1 november 2010

Av Izabella - 1 november 2010 21:53

  


Jag hade egentligen massor att göra, men jag tog den där mysiga hemmaeftermiddagen och kvällen som jag egentligen behövde igår. Har lagat lax på saltbädd, bakat bröd (både svärfars recept hihi) och sett The killers (komedi), den var bra! När jag åkte för att köpa jäst köpte jag även med tidningarna och choklad. Det var mycket efterlängtat, fick pengar bara till det av mamma när jag hade namnsdag.


Den nys kursen verkar bra också, så idag har det kännts bättre.

  

Av Izabella - 1 november 2010 10:18


God morgon! Huvudvärken sitter i men går att hantera med tabletter. Tur för idag är den första föreläsningen i Utvecklingspsykologi, gäller att vara skärpt för hela kursen är på engelska med ny lärare och allt! Efter lunch ska jag dit. Innan det är det bara fortsätta ta det lugnt, har betalat räkningar och sett friends (har börjat om för tredje gången hehe). Hoppas er dag är bra!


  

Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20
21
22 23 24
25
26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards