mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg den 9 november 2010

Av Izabella - 9 november 2010 11:54

Vissa dagar känns det som om jag vill sjunka ner i sängen och aldrig gå upp. Låta täcket gömma hela mig och bara blunda.


Det hjälper att tänka på att alla som jag älskar mest finns kvar.

Ni måste förvarna när ni tänker gå.


  

Några av dem bästa i somras


Det är även kul att träffa nya vänner, och på den punkten har jag ofta tur.

Nu skulle jag egentligen ha åkt med två av de nyaste och haft en trevlig förmiddag, men planerna ändrades.


Sen en tid tillbaka har jag varit trött
Försökt att vara allt på samma gång
Så mycket man kan göra och borde och vill
Mitt i allt så ska man räcka till


Sen en tid tillbaka har jag varit tyst
Och försökt att känna efter hur det känns
Ja man gör som alla andra och försöker att bli van
Men jag har tröttnat på att vara likadan
Sen en tid tillbaka har jag känt mig svag
Och försökt att vara nån till lags
Ja man kämpar för en plats som passar både här och där
Och snart har man glömt vem man är

 

Kram till alla som jag bryr mig om, och som bryr sig om mig.


  


  


Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20
21
22 23 24
25
26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards