mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg den 24 november 2010

Av Izabella - 24 november 2010 10:21

Jag får nästan varje höst och vinter ett riktigt sug efter allt vad Apelsiner, Mandariner och Satsumas heter. De som säger att man inte kan hindra förkylningar med att boosta C-vitamin tvivlar jag lite på för det känns som att jag behöver det!


Detta frossar jag i nu:


Vill inte använda andra bodylotions än min satsumas från body shop, sen ska jag köpa en scrub också med samma doft.


  

Av Izabella - 24 november 2010 10:11


God ondag!


Idag har jag vaknat alldeles försent, men jag satt ju också vaken ett tag.

Jag har tittat igenom gamla inlägg, och det är alldeles för mycket negativt där. Det är klart, om man har en period där det inte är lika roligt allt, så borde det ju speglas lite i bloggen. Den har aldrig ljugit på dessa tre-fyra år, bara fokuserat mer på det positiva för det är vad jag behöver. Och ska fortsätta ännu mer med från och med nu!


  

Längtar...Det här var föra julen hos mamma och pappa


Termometern visar -14 idag, huuu. Tänkte ta ne morgonpromenad, men nu verkar det bara bli en promenad idag när jag går till skolan efter Lunch.

Vi slutar vid 18-tiden.


Kram!


  

Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20
21
22 23 24
25
26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards