mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg den 11 november 2010

Av Izabella - 11 november 2010 22:01


 

Sitter och dricker teét ovan, som jag vet att jag tipsat om förut.

Har precis kommit hem från ett bestök hos mamma ;(

(jag försöker att vara positiv i denna blogg, men ibland måste det få åka in en och annan lessen smiley)

Jag och pappa åkte dit och satt nästan mot hennes vilja ett par timmar medan det var Robinson bland annat. Jag ryser i hela kroppen när jag ser människor som mår så dåligt. Och detta är min mor. Detta år är ett riktigt pissår på många fronter. Ni har inte en aning. Det är tur att jag kommer att minnas det som bra också då det finns ljuspunkter!


I alla fall, tidigare på dan var jag på föreläsning om förlossningar och barn, sedan spin/core på lunchen och efter det så mötte jag upp Linnéa för att äta lunch och höra om hennes resa. Usa låter intressant faktiskt:)



Ps. Igår var yogan förresten riktigt bra, ska nog börja gå på det passet mer.

Annars brukar det ju vara lite halvdant när det är på gym och inte någon riktig yogastudio. Men hon var duktig hon som höll i det. Även om jag inte hade den bästa yogadagen, kände mig aningen ofokuserad som man kan göra ibland.


Kram!

  

Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20
21
22 23 24
25
26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards