mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg den 28 oktober 2010

Av Izabella - 28 oktober 2010 15:38

      

Folk tycker att jag passar så bra i blått, så vi kör på denna bikbok tröja idag som jag inte använt sedan i somras. 


Men det jag egentligen tänkte göra var att tipsa om något gott till kaffet (eller annars):


  

Mörk bild men det är från teshoppen ni vet, köpte några när jag var på stan med fanny, och var tvungen att köpa fler nu. Just denna är med kaffesmak, vilket jag aldrig brukar gilla i choklad, glass eller annat, men denna är god! dock lite väl mycket mjölk så jag klarar bara en åt gången.


Nu är jag också jättetrött, men på ett annat sätt. Har bra samvete för jag tog verkligen ut mig på träningen så svetten droppade ner för ansiktet. Och jag och emma är nuförtiden lunch-träningspolare på torsdagar :D


  


Av Izabella - 28 oktober 2010 09:27


God morgon! Oj, det känns som om dagarna går i hundraåttio och jag hinner inte med riktigt, som om jag hoppade av längs vägen. Så mycket tankar, allt som händer, det som har hänt, framtiden. Vad ska det blir av oss?


Igår när vi skulle sova så kom tårarna igen, att jag ska vara så extremt känslosam. Hursomhelst, idag kommer ni förmodligen inte höra av mig så jättemycket,  ska plugga träna och baka bröd tror jag. Slipper laga mat idag igen för det finns kvar köttfärssås från igår. Då borde jag alltså hinna det mesta.

Igår kom förresten sis förbi på kvällen, gilla! :)


Känner mig helt slut i kropp och knopp, men det är nog inget som inte lite lunchspinning kan bota (hoppas jag, annars ramlar jag kanske av cykeln)


Puss! Och grattis x2 Simon btw


  


Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Skapa flashcards