mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg den 31 oktober 2010

Av Izabella - 31 oktober 2010 16:37


Jag tycker att om man har en dålig kväll och festnatt så borde man slippa ha en dålig dag efteråt. Igår tittade jag på klockan hela tiden för att jag längtade tills bussen skulle ta mig hem, nu tittar jag på klockan och undrar om det inte ska bli läggdags snart så att jag inte känner mitt huvud.



  

Av Izabella - 31 oktober 2010 13:48


Huvudet dunkar. Dricker kaffe och hoppas på bättre tider. Haha nej men jag vaknade i min systers dubbelsäng i mor och fars hus vid nio idag. Duschade och lånade syrrans kläder. Har bara tagit det lugnt där tills för ett tag sedan när jag åkte hem till min fina pojke.


  

Innan jag for igårkväll


Farmen igår alltså, har ni hört på nyheterna "kaos på farmen, polisstyrkor försökte stänga ner allt men ägaren vägrade". Jag är lite trött på alla fulla människor, fick ett svullet öra såhär dagen efter. En tappad ring, vantar och en känsla av att kvällen kunde slutat bättre. Visst hade det sina stunder, så kul att dansa och träffa er åtminstone, men men. Vad ska man säga? Hade högre förväntningar fast jag inte ens hade någon lust att gå. Kommer inte följa med igen, så ni behöver inte fråga.

Festandet och jag passar inte ihop speciellt bra alla gånger. Mer.


  

Förfest i annan färgskala


Krams!   


  






Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards