mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg den 18 oktober 2010

Av Izabella - 18 oktober 2010 11:32

Jag älskar verkligen hjärtan som halsband, det är lite av min grej. Har haft ett som faktiskt är från Gina tricot, minst varje vecka typ i flera år, så det börjar minst sagt bli lite nött. Därför sätter jag härmed upp dessa på önskelistan (ja jag tänker redan på jul), skulle bli överlycklig om jag fick något sådant. Båda från nelly.


My Heart Necklace SEK 479, Syster P - NELLY.COMRachel Necklace SEK 149, Ninety Nine - NELLY.COM

Båda finns i andra färger som också är superfina!


  



Av Izabella - 18 oktober 2010 11:17


Hej måndag!


Igår var det en till bra dag, fast den blev inte riktigt som planerat. Jag hade liksom överbokat på alla håll, fattar inte vad jag tänkte där riktigt hehe.

Hursomhelst, så slutade det med att jag och A for på vår vanliga morgonhandling, sedan var hemma en sväng och myste innan vi drog till stan en blixtvisit, sedan till Kjell,Anette och co, Therese fyllde nämligen 17 år!

När vi ätit tacos och fikat med dem så blev det hem, men då var det redan försent för filmkvällen som jag tänkte vara med på hos emmi :/


Idag är det plugg som gäller. Punkt. Plus att jag redan har tvättat lite och nu ska jag ut på promenad. Träning får faktiskt vänta en extra dag. Familjen ska tydligen komma ikväll och ta med kyckligsallad, yey för det och puss på er!


  

Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards