mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg den 27 oktober 2010

Av Izabella - 27 oktober 2010 16:12

Är hemma och försöker med boken. Har varit på Waynes med Linnéa nu innan hon ska iväg till the city, skönt att träffas en sväng innan.

De har sojamjölk där så jag kunde ta en Chailatte! men kakan var torr så jag blev inte riktigt nöjd för jag hade lovat mig själv en ordentlig fika idag, så när jag kom hem:


  


Anette strannade och pratade lite vid vårt bort, och jag håller tummarna!


Idag ska mannen göra köttfärssås och spagetti, härligt att vara ledig från matlagning en dag :)


  

Av Izabella - 27 oktober 2010 08:01


God morning kidz! jag måste göra mig iordning och börja läsa lite, men segar med nelly och medlemsrean de har. Senare efter lunch när jag har paus ska jag nog gå till stan, måste bland annat hämta ett paket som av någon anledning hamnat på pressbyrån? och ta en kaffe med bästa Linnéa. Hon åker till USA på torsdag! Jag måste ju säga att det är skönt att ha hemmaläsning så man kan planera sina dagar som man vill, även om det också är tufft ibland.



  

Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards