mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg den 20 oktober 2010

Av Izabella - 20 oktober 2010 13:10

Nu: Lunch, plus att jag kikar på doctors.


Sen: pilates!



Senare: Middag.


Idag består den av sallad med tomat, sparris, lufttorkad skinka, cantalopemelon och tortellini, hoppas att det blir gott.



Förresten, När jag tränat klart ska jag nog också bada badkar tror jag:)


Vad hittar alla andra på idag?

Förrutom jobb/skola, det var inte lika kul att skriva om.

  


Av Izabella - 20 oktober 2010 11:21


Idag hade jag haft god lust med pump, men det blir nog träning senare istället. Nu ska jag försöka sätta mig med böckerna. Men först,

Igår var jag med emma en stund på kvällen. Vi bakade en jättegod kladdkaka med riktig mörk choklad, Lindt 70% för att vara exakt, jättebra blev den och Loka päron till det. Massor av uppdatering om vad som hänt den senaste tiden och livet i allmänhet. Senare blev det såklart att titta på Desperat och Coager town! Perfekt tisdagskväll. Annars är jag ganska upp och ner dessa dagar, fast jag inte ska ha mens eller något, vad är det för fel?

Ja, det är ingen tvekan om att jag är kvinna   


men när jag pratar med vänner så verkar det i alla fall inte som att jag är den enda "hormonstinna bitchen" haha ;) det är syyynd om oss tycker vi pojkar.


  

Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards