mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg den 12 oktober 2010

Av Izabella - 12 oktober 2010 17:30

 Hej!


Igår var en bra och dålig dag. Jag var hos mamma och pappa hela dan och myste (med skolböckerna såklart) och sedan yogalates på kvällen. Resten behöver vi inte prata om.


Jag har idag varit på stan och hittat inte bara en, utan två jackor till Gabbi. Emmi var också med och mina för många shoppingpåsar...Jag var också på morgonen på jobbet och på skolan vid tio för grubbarbete men vi hade uppfatta olika tider så det var bara jag och Sara där först. Efter ganska många SMS och telefonsamtal kom en till. Tränade gjorde vi i alla fall men ser inte fram emot redovisning..


Nu har jag lagat korv och makaroner (!) det händer inte ofta hos oss ska ni veta haha. Sen hade jag egentligen bokat spinning men det blev avboka för jag vill fixa här hemma istället, de har tapetserat klart så nu är det städa som gäller och alla grejer in i rummet igen! Sedan är det ju tisdag idag = TVkväll :D

Bokade 07.00 imorgon istället, älskar att träna på morgonen, har ingen skola så jag ska sitta lääänge i bastun efteråt.



Ibland blir allt bara så fel. Det är inte lätt att leva med mig alla gånger.

Anton jag älskar dig, du är det bästa som hänt mig.

  

Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards