mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg den 16 oktober 2010

Av Izabella - 16 oktober 2010 16:21


Hej! Jag har kommit hem för ett tag sedan, alltså hela dagen på stan. Så gott att äta ute när man tränat också, satt på sub&co i flera timmar och åt potatissallad/rostbiff macka och kladdkaka+kaffe.


Nu är det plugg som gäller.


Men tänkte bara passa på att visa min och antons muggar som jag hittade för ett tag sedan. Gissa vems som är vems? ;)


    

  

Av Izabella - 16 oktober 2010 16:16


Lagade en jättegod maträtt för ett tag sedan, eller kom på ett nytt tillbehör till vår standardlax snarare.


Blanda:

kokt mathavre

rocculasallad

körsbärstomat

oliver

salt

olivolja


  


Mums, lite grekiskt sådär:)


    

Av Izabella - 16 oktober 2010 07:51



God morgon mina vänner! Sitter och väntar på att klockan ska bli halv nio så att bussen kan gå, lite småirriterande att man måste upp så himla långt innan så att man kan äta fruksot i lagom tid (sju). Men jag kommer att vara sååå nöjd när jag går ut från inpuls sen. Hade tänkte träffa Linnéa och fika. Efter det blir det nog att dundra hem igen för jag har läspaniiik. Tur att vi hinner ses ett tag vännen!


Igår var det ju god mat på max med familjen. Någon som smakat mozzarella/pepperoni? mums, och jag fick inte ens ont i magen. Sedan var det godis och bio som gällde. Filmen var lite seg men hade ändå sina stunder. Jag kände igen mig så mycket i huvudpersonen så det drog väl upp det hela lite. Men den gjorde mig också lite deppig, just av samma anledning.

Jag vill också åka till indien och italien.


Kramar!

  

Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards