mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg den 2 oktober 2010

Av Izabella - 2 oktober 2010 18:08

Såna som vi med lyckan mitt I sorgen
Vi ställer frågor jag är trött på mina svar
Men du finns I mina drömmar när jag sover
Jag vill förändra nån av oss men jag vet inte hur man gör
Jag andas in och det känns som första gången
Du håller om mig och jag vågar hålla kvar


  

Av Izabella - 2 oktober 2010 17:26

 Hej bloggen:)


Gårdagen blev helt upp och ner, jag behöver inte skriva alltihopa här men den slutade bra i alla fall med att Linnéa kom till oss och vi såg film. Sedan blir det såklart ännu mer prat än vanligt om man delar på en godisskål och en vinare ;)


Jag och mannen har startat dagen idag med en lång sovmorgon och sedan åkte vi och handlade. Det blir nämligen Brunch här för mor, far, flisan och tessan imorgon.

Nu ska jag sätta igång och baka bullar så vi hörs!

Kram



  

Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards